A nyaki fájdalom torna segíti a vállakat is

nyaki fájdalom torna

Mivel online lett szinte az egész világ, rengetegen sokat ülnek munka közben és emiatt megfájdul az egész felsőtestük. Ilyenkor fantasztikus terápia a nyaki fájdalom torna, ami nemcsak a nyakat, hanem a vállakat és a hát felső részét is tehermentesíti. Először csak kellemetlen érzést vélünk felfedezni, aztán erősödik, majd végül fokozott fájdalom is létrejöhet. Minél előbb észrevesszük és kezeltetjük a bajt, annál korábban javíttathatjuk ki a hibát. A nyaki fájdalom torna tapasztalt gyógytornász segítségével az igazi.

Ha követjük a tanácsait az utasításokat, hamar felépülünk. A szakember megvizsgál, megnézi, hogy mire vagyunk képesek, miként tudunk mozogni és leszűri belőle a konkrét okát a betegségnek, csak utána mondja meg, melyik mozgás számunkra a legmegfelelőbb. A nyaki fájdalom torna nagyon jó izomfeszülés és a stressz okozta bajok ellen is képes határozottan fellépni. Általa minden érintett területen megerősödnek a megnyúlt izmok és visszaállnak ahogy kell, a természetes pozícióba.

A baba-mama torna fejleszt és regenerál

A terhesség és a szülés is megterheli a leendő anyuka gerincét. Ilyen esetekre príma dolog a baba-mama torna. Ez a mozgásforma egyszerre fejleszti és erősíti az anya és a gyermek gerincét, izmait. A kicsinek kell a fejlődés, mert ugye a mozgás hamarosan kezdődik, a kismamánál pedig regeneráció szükséges. Amikor a csecsemő kiegyenesedik, akkor kezdődik az ülés, a járás, a fordulás és az állás, amelyek azért jobban megterhelik a gerincét, mint a fekvés.

Szülés után ajánlott a baba-mama torna, hogy mindketten egészségesek maradjanak, emellett a közösen végzett feladatok erősíteni fogják a kötődést is kettejük között. A baba korai fejlődésénél legfőbb a szimmetria. Például, ha mindig csak az egyik kezével kapaszkodik vagy ugyanabba az irányba néz ki a kiságyból, kialakulhat egyfajta korai torzulás, amit a baba-mama torna segítségével helyre lehet hozni. Vagyis, amíg a mozgás alatt a kismama teste javul, regenerálódik, addig a pici teste beáll a rendes fejlődésre, a normális mozdulatok kialakulnak és erősödnek az izmok.